Tartalommarketing

Értékes tartalmak létrehozásával és megosztásával hivatott vonzani és megtartani a célközönséget.

Social Marketing

Közösségi média platformokon zajló tartalomteremtés és -megosztás révén segíti a márkák ismertségének növelését.

SEO

Keresőmotor-optimalizálás, amely a weboldalak tartalmának és szerkezetének hangolásával javítja azok organikus találati rangsorát.

PPC

A PPC, vagy pay-per-click, egy online hirdetési modell, ahol a hirdetők kattintásonként fizetnek a hirdetésükért.

Grafikai tervezés

Képi és tipográfiai elemek ötvözetével hozunk létre esztétikailag vonzó és üzenetközvetítő dizájnokat különböző médiumokban.

Márkaépítés

A márkaépítés egy stratégiai folyamat, amely egy vállalat vagy termék egyedi és vonzó képének kialakítására irányul.

Weboldal készítés

A weboldalkészítés folyamata magában foglalja a tervezést és fejlesztést, amelyek célja egy funkcionális és vizuálisan vonzó weboldal létrehozása.

Webshop készítés

A webshop készítés magában foglalja az e-kereskedelmi platform tervezését és fejlesztését, amely lehetővé teszi a termékek online értékesítését.

Ads kampányok

Céljuk a márka ismertségének növelése, a termékek és szolgáltatások promóciójának elősegítése, valamint az ügyfelek elérésének és bevonzásának maximalizálása.

Piackutatás

Adatgyűjtést és elemzés. A piaci trendek és fogyasztói preferenciák megértése érdekében, segítve a cégeket a hatékony stratégiai döntések meghozatalában.

PR és hírnév

Ez a tevékenység a vállalati kommunikáció és nyilvános megjelenés stratégiai kezelésére irányul, célja a pozitív vállalati kép fenntartása és fejlesztése.

Marketinges munkaerő kölcsönzés

Lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy ideiglenesen bővítsék marketingcsapatukat vagy lefektessék az alapokat, hogy elérjék céljaikat rövid- vagy hosszútávon.

E-mail marketing

Ügyfelekkel való kapcsolattartást és az értékesítés növelését szolgálja személyre szabott, célzott e-mail üzenetek küldésével, amelyek informálják és aktivizálják a címzetteket.

Podcast

Sorozatban megjelenő hanganyagokból áll, melyeket az interneten keresztül lehet hallgatni és letölteni. A podcastok különböző témákban nyújtanak mélyreható tartalmakat.

Co-branding

Két vagy több vállalat együttműködik közös célok elérésében, projektek végrehajtásával, vagy piaci lehetőségek kiaknázásával, amely hozzájárul mindkét fél növekedéséhez és sikeréhez.

TV Reklám és megjelenés

Televízióban jelenik meg, célja a széles közönség elérése és a márka ismertségének növelése. Ezen túl lehetőség van különböző műsorokban is megjelenni.

Rádió Reklám

Rádióadásokban jelenik meg, célja a hallgatók elérése és a termékek vagy szolgáltatások népszerűsítése. Lehetőséget biztosítunk beszélgető műsorokban való szereplésre is.

Videós tartalom

Hatékony kommunikációs eszközként használunk, mivel lehetővé teszi, hogy vizuálisan gazdag és interaktív módon közvetítsenek üzeneteket, érzelmeket, és információkat a célközönségük számára.